Aggressiv, Lycklig men Fan inte humöret I hand

Idag känns de riktigt piss,  Pallar inte med allt. Jag är så lycklig, men denna huvevärken gör mig arg. Den gör mej deppad och den gör allting skit jobbigt. Har inte kunnat vara ute så mkt å knappt kunnat umgås med killen, fuck medecin och sjukhusen kan köra upp sina tider i röven. Ursäkta men den optimistiska sidan hos mej är så låg idag som den knappast brukar va. Vet inte ens om jag kmr orka till Valborg. Livet har sina osunda stunder, sant som sagt.
Nää usch positiv energi, De är det man ska satsa på Gott folk.
Vänner och Älskling, De kallar jag för livsglädje.
Har du nån gång känt att det inte spelar någon roll, Om jag sover eller ej Så ha jag endå huvevärk
Om jag äter eller inte så mår jag lika dåligt, Hatar att vara sjuk
Längtar till sommaren! Den e snart gott folk:D
Ska ut och shoppa, bada, skejta, Ut med båten, åka iväg någon stans
Och bara leva livet, fuck vad jag längtar.
Ska vara med killen=)
De är då man kan kalla livet för sina goda stunder.
Att bara vara med en person som han lyfter upp humöret. Man känner sig trygg, glad och Älskad på samma gång
Ja vet, en riktig Poetisk Filosof. Haha de är Vad man är;)


Jag har fler orsaker till att hata

Jag har flera skäl till att gråta

Men jag har all anledning till att vara Lycklig



En förälskelse slog i blom, Då du tog min hand

Föll jag i brann, För när du log

Mitt hjärta du tog

När du dom tre orden sa

Förstod jag, Att det var Du och Jag





 


Dagens låt :  K-Young - She's Like The Wind (Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0