Snart Valborg, Folk ut å sup

Två dar till valborg, snacka om roligt=)
Kmr man dä jag är ifrån, Då e valborg stort. Fattar inte vrf vissa inte ens firar de, De e ju Valborg ffs
Händer bara en gång om året, haha okej precis som julafton å så vidare, men endå
Den skönaste kvällen i April, Snart får man moppekortet också:D
Kmr med storken mitt i veckan, Stolt som fan att ja klara de haha;)

Idag har de inte hänt mkt, Vart i skolan som sen skulle till badet i Ösmo, men drog till Nynäs istället.
Bada med klassen? de finns roligare saker juh
Sen i tidningen står de att en kvinna hållt fången av sin egna fader i källaren i över 24 år, blivit sexuellt utnyttjad och fått föda 7 barn. Helt rubbat, hur fan kan man göra så mot sin enga dotter?
Gott folk, de finns så många sjuka människor. Är glad att man inte är en av dom
Stackars kvinna säger jag bara........

På valborg ska man ha den nya klännigen då=) as snygg
men får se riktigt vad som händer, allt jag vet är att de kmr bli en natt som ej går att glömma haha=)

Älskling, vad skulle man göra utan dej?
för utan dej känns allt så tomt
mitt hjärta går i flimmer
så länge du ler
för att när du gör det
Fyller du Mej med Lycka<3









Dagens låt: Keen'V - J'perds Le Controle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0