Ägnat till några Som står mig Närmast hjärtat, Mina vänner<3

Livet kan Bära eller Brista
I mitt fall kan de svikta
Jag är lycklig men samtigt arg
på flera saker och ting
Ångesten som tar över
Hur går den över?
Ingen människa är en ö
det är sant
Folk som säger att dom inte behöver någon hjälp, att dom klarar sig själva
Hur ska dom klara av ensamheten?
behovet efter närhet
och bristen av stöd
ingen hjärta är gjort på glöd
För i den här världen, utan familj och vänner
Är du ingen, bara ensam
Det är hos mina vänner jag finner lycka, finner tröst och mest av allt finner tillit
Kanske inte säger det så mkt som jag velat
Men mina älskade vänner
Ni betyder allt, min kärlek till Er går inte att beskrivas i ord
Mina närmaste vänner, ni är dom som får solen att lysa

Sada, tack för att Du alltid lyssnar och förstår, för alla dom roliga stunder vi har haft och kmr i framtiden att ha
 - Jag Älskar dig gumman

Petter, tack för att Du alltid funnit där när jag behövt och minnena från dej är oersättliga
- Jag Älskar dig min barndomsvän

Sussu, tack för att du alltid gett mig tröst i alla lägen, att du alltid hjälpt mig genom åren, vad skulle man göra utan dej
- Jag Älskar Dig Dotter

Robin, tack för att du alltid funnits för mig och för dom gånger du ståt upp för mig. Alla minnen från barndomen
Jag Älskar Dig Lillebror

Sandra, tack för alla dom gångerna du hjälpt mig, lyssnat på mig. Du gör varje dag unik
Jag Älskar dig Gubben;)

Sabina, tack för du alltid tröstat mig, lyssnat och backat upp mig. Alla skämt vi drar
Jag Älskar Dig

Fagerlund, tack för att du alltid har lyssnat på mig genom tider som vart svåra, alla våra stunder ihop de glömmer jag aldrig
Jag Älskar dej Gumz

Mickis, tack för att du alltid vart så generös och snäll mot mig. Vi har haft de riktigt roligt ihop tkr jag
japp, Jag älskar dig också min Party DJ


Hur skulle vardagen vara utan er, det är ni som gör mig glad
Det är ni som får mej att le och skratta
Vi kanske haft några gräl, men de betyder bara att vår vänskap är stark
För ni är dom viktigaste personerna i mitt liv 
Våra stunder ihop, det är minnen för livet
Och flera i framtiden, det vet jag=)
Så homies, vi är en å samma stor Gubb familj=D








Dagens låt: 12 Stones - Broken Roads



 

Kommentarer
Postat av: Sussu

Naw vad du är söt lilla Bellan :D
Nu ska jag väcka Mikkis och Sada, dom sover fortfarande.
Pusspuss, älskar dig farsan

2008-05-25 @ 10:23:14
URL: http://ohsussu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0