Jag Försöker Finna Friden

Ge mig lite tid, jag försöker finna friden

Hör du mig

Snälla är du där, brukar du lyssna

Mina böner blir inte besvarade

Min tro börjar försvinna

Hoppet, finns det något kvar

Ett fejkat leende

Ilskan som inte ens jag själv kan förklara

Alla frågor jag ställer

Finns det ens något svar

Mitt liv är varken mörkt eller ljust

Knappast perfekt eller problemfritt

Motgångar möter framgång

Framgångar möter motgång

Med mina tårar som faller ner från kinden

Längtar jag bort till himlen

Drömmer mig bort

Till någon annanstans

Där det finns hopp

En evig lycka och ett liv utan svårigheter

Jag vet att drömmen ej är sann

Och kommer aldrig att bli verklighet

Men låt mig drömma vidare

Fastna aldrig i det förgångna eller det förflutna

För min verklighet

Är min sanning, min tro och mitt hopp













Dagens låt : RMK - Det Regnar I Stockholm ( Med Sober)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0