Lev Farligt, Dö ung. Kom till Helvetet som Kung

Hade egentlen tänk skriva om allt roligt som hände på Valborg, men de känns rätt meningslöst just nu.
Den här sidan är till minne av Totti, Min kanin
Gott folk, tyck de är töntigt men ja skäms inte och jag bryr mej inte, Hon var ett av de käraste jag hade.
Ha haft henne i 7 år, ja såg henne när hon bara var några dagar gammal,
Jag var med när hon tog sina första steg utomhus i koppel.
Jag lärde henne allt hon kunde.
Att hoppa, hon klara till och med en halvmeter (stolt). Hon kunde va lös på tomten, var bara att ropa på henne fall hon gick utanför staketet och kunde öppna sin kaninbur själv.
Hon fick barn, fyra små söta underverk. aah som sagt vi växte upp tsm
Blir bara arg när folk säger men herregud, de va en kanin SUCK, va fan hon var inte bara en kanin för mej, hon var en familjemedlem, 7 somrar ihop de säger jävligt.
När jag kom hem idag från stan, märkte vi att hon hade fått en hjärnblödning, kvällen innan var hon helt okej. Tänk hon var ute å skutta, sen dagen efter kan hon varken, gå, hålla huvudet uppe,både blind och kunde inte äta själv.
Så var tvungen å avliva henne, så hon slapp plågas.





 
                                 501245-12
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0